Dostawa i płatności

Cennik dostaw


Zamówienia o wartości powyżej 198 zł brutto (wartość towaru bez kosztów wysyłki):

  • wysyłka przedpłacona - gratis
  • wysyłka pobraniowa - 5 zł

Zamówienia o wartości poniżej 199 zł brutto (wartość towaru bez kosztów wysyłki):

  • wysyłka przedpłacona - 12 zł
  • wysyłka pobraniowa  - 17 zł

Wszystkie zamówienia dostarczane są przez kurierów DPD. Powyższe ceny są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT. Cennik dotyczy zamówień detalicznych na terenie Polski. Przy zamówieniach hurtowych koszty wysyłki ustalane są indywidualnie. Realizujemy również wysyłki za granicę. Skontaktuj się z nami, aby poznać czas realizacji i koszt takiej wysyłki.

Odbiór osobisty


Zamówiony towar można odbierać osobiście w sklepie stacjonarnym który mieści się pod poniższym adresem:

  • Galeria Ursynów, I piętro, lokal u. 131 (nad głównym wejściem do galerii), Al. Komisji Edukacji Narodowej 36 (przy Metro Natolin), 02-797 Warszawa

Godziny pracy sklepu, numery telefonów oraz wskazówki dojazdu znajdą Państwo w zakładce Kontakt.

Uwaga! Nie wszystkie produkty ze sklepu internetowego posiadamy w stałej sprzedaży stacjonarnie. W momencie gdy zamówienie jest gotowe do odbioru informujemy o tym wiadomością e-mailową.

Płatności


Akceptujemy poniższe formy płatności:

  • przelew tradycyjny
  • płatność za pośrednictwem serwisu PayU (kartą płatniczą lub przelewem)
  • płatność pobraniowa - gotówką przy kurierze
  • płatność przy odbiorze osobistym - gotówką lub kartą płatniczą w naszym sklepie w Warszawie

Dane do przelewu tradycyjnego:

  • Numer konta bankowego (mBank): 15 1140 2004 0000 3502 7412 4952
  • Tytuł przelewu: teve.pl + nr zamówienia
  • Odbiorca przelewu: Teve Tomasz Kłos, ul. Literatów 12/12,  05-520 Konstancin-Jeziorna

Przelew z zagranicznego banku:

  • Wybierz formę płatności "przelew tradycyjny". 
  • Podczas dokonywania przelewu podaj kod BIC/SWIFT naszego banku (mBank): BREXPLPWMBK
  • Odbiorca przelewu: Teve Tomasz Kłos, ul. Literatów 12/12,  05-520 Konstancin-Jeziorna

Płatność z PayU

  • Wypełniając formularz w PayU, możesz wybrając 1 z 3 płatności: szybki przelew elektroniczny, przelew tradycyjny, płatność kartą płatniczą.
  • O bezpieczeństwo Twoich danych oraz transakcji dba PayU, lider branży
  • Transakcja nie zawiera żadnych ukrytych opłat i prowizji

Szczegóły realizacji dostaw


Paczki dostarczane są w następny dzień roboczy po wysłaniu zamówienia. Wózki wysyłamy odpowiednio zabezpieczone. Po nadaniu przez nas paczki otrzymają Państwo na e-mail wiadomość od DPD zawierającą numer przesyłki i link do śledzenia paczki. W dniu dostawy otrzymajają Państwo kolejny e-mail, w którym dodatkowo pojawi się telefon do kuriera dostarczającego paczkę. Firma DPD dysponuje (wyłącznie w celu dostarczenia paczek) numerem telefonu podanym przez klienta przy składaniu zamówienia. Doręczenie poprzedza wiadomość SMS, w odpowiedzi na którą można zmienić termin dostawy. Kurierzy zwykle kontaktują się telefonicznie z odbiorcą przed wizytą, aby "nie zastać pustych drzwi".

W przypadku gdy doręczona paczka jest uszkodzona prosimy o natychmiastowe sporządzenie z kurierem protokołu szkody lub natychmiastowy kontakt z nami (przed odjazdem kuriera).

Czas realizacji zamówień


Na kartach produktów znajdą Państwo orientacyjne (uśrednione) czasy realizacji poszczególnych produktów. Precyzyjną informację nt. czasu realizacji otrzymają Państwo kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo i podając interesujący Państwa produkt. Szczególnie zachęcamy do tego klientów pod presją czasową (np. zamawiających produkty na prezent).

Zamówienia są realizowane i dostarczane wyłącznie w dni robocze, stąd też do czasów realizacji (wysyłki) nie są wliczane dni wolne od pracy i weekendy. O postępach w obsłudze zamówienia są Państwo informowani automatycznymi mailami z naszego systemu.

Prosimy nie utożsamiać czasu dostawy z czasem realizacji zamówienia. Czas dostawy (który w 99% wypadków wynosi 1 dzień roboczy) to czas pomiędzy wysłaniem zamówienia a dostarczeniem go do odbiorcy. Z kolei czas realizacji obejmuje cały proces przygotowania zamówienia do wysyłki (liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty lub wpłynięcia zamówienia z opcją pobrania do momentu wysłania paczki).

Realizacja zamówień opłacanych przelewem rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu.

Zamiany, zwroty


Zgodnie z obowiązującym prawem, konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. Od umowy odstąpić można w terminie 14 dni - bez podania przyczyny, jest to tzw. prawo do namysłu. Więcej informacji na ten temat oraz formularz zwrotu (który należy wypełnić w przypadku chęci odstąpienia od umowy) znajdują się na stronie Formularz zwrotu.

Zwroty prosimy kierować na adres sklepu (a nie adres rejestrowy z faktury!), czyli:
Sklep Teve.pl
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 36 lok. u. 131
02-797 Warszawa

Jeżeli dostarczony produkt - istnieje także możliwość zamiany produktu na inny. Skontaktuj się z nami - chętnie doradzimy Ci i zaproponujemy najwygodiejszy sposób realizacaji zamiany.