Dostawa i płatności
Płatności

Akceptujemy poniższe formy płatności:

  • przelew tradycyjny
  • płatność za pośrednictwem serwisu PayU
  • płatność pobraniowa - gotówką przy kurierze
  • płatność przy odbiorze osobistym - gotówką lub kartą płatniczą w naszym sklepie w Warszawie

Dane do przelewu tradycyjnego:
Numer konta bankowego (mBank): 15 1140 2004 0000 3502 7412 4952
Tytuł przelewu: teve.pl + nr zamówienia
Odbiorca przelewu: Teve Tomasz Kłos, ul. Literatów 12/12, 05-520 Konstancin-Jeziorna

Przelew z zagranicznego banku:
Wybierz formę płatności "przelew tradycyjny". Do nadania przelewu będzie potrzebny kod BIC/SWIFT naszego banku.
Kod BIC/SWIFT mBanku (BRE Banku): BREXPLPWMBK

Płatność z PayU
Płatność za zakupy z PayU jest prosta i wygodna.
Wystarczy wypełnić formularz i wybrać jedną formę płatności spośród trzech: przelew elektroniczny, przelew tradycyjny, płatność kartą płatniczą.
PayU dba o bezpieczeństwo zarówno Twoich danych jak i transakcji. Bez żadnych dodatkowych opłat. 

Dostawa
CENNIK DOSTAW Wyposażenie kuchni i pojemniki termiczne Wyposażenie łazienki, suszarki na pranie,
wózki i torby na zakupy
Wysyłka przedpłacona
(kurier DPD) 
GRATIS dla zamówień powyżej 98 zł
12 zł dla zamówień poniżej 99 zł 
18 zł
Wysyłka pobraniowa
(kurier DPD) 
tylko 5 zł dla zamówień powyżej 98 zł
17 zł dla zamówień poniżej 99 zł 
28 zł

Podane ceny dotyczą zamówień detalicznych. Przy zamówieniach hurtowych koszty wysyłki ustalane są indywidualnie.

Dostawa realizowana jest w ciągu jednego dnia roboczego od daty wysłania zamówienia (w wyjątkowych sytuacjach może się opóźnić). Klient informowany jest o postępach w dostawie za pomocą wiadomości e-mail. Firma DPD dysponuje (wyłącznie w celu dostarczenia paczek) numerem telefonu podanym przez klienta przy składaniu zamówienia. Doręczenie poprzedza wiadomość SMS, w odpowiedzi na którą można zmienić termin dostawy. Kurierzy zwykle kontaktują się telefonicznie z odbiorcą przed wizytą, aby "nie zastać pustych drzwi".

Wózki wysyłamy odpowiednio zabezpieczone. W przypadku gdy doręczona paczka jest uszkodzona prosimy o natychmiastowe sporządzenie z kurierem protokołu szkody lub natychmiastowy kontakt z nami.

Odbiór osobisty

Zamówiony towar można odbierać osobiście w sklepie stacjonarnym Teve.pl, który mieści się pod poniższym adresem:

Galeria Ursynów - 1 piętro, lokal 131 (nad głównym wejściem do budynku)
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 36,
02-797 Warszawa

Godziny pracy sklepu, numery telefonów oraz wskazówki dojazdu znajdą Państwo w zakładce Kontakt (kliknij tu by zobaczyć).

Uwaga! Nie wszystkie produkty ze sklepu internetowego posiadamy w stałej sprzedaży stacjonarnie. W momencie gdy  zamówienie jest gotowe do odbioru informujemy o tym wiadomością e-mail.

Czas realizacji

Informujemy, że czasy realizacji podane na kartach produktów są czasami orientacyjnymi (średnimi). Precyzyjną informację nt. czasu realizacji otrzymają Państwo kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo. Szczególnie zachęcamy do tego klientów pod presją czasową (np. zamawiających wózki na prezent).

Zamówienia realizujemy wyłącznie w dni robocze, stąd też do czasów realizacji zamówień nie są wliczane dni wolne od pracy i weekendy.

Prosimy nie utożsamiać czasu dostawy z czasem realizacji zamówienia. Czas dostawy (który w 99% wypadków wynosi 1 dzień roboczy) to czas pomiędzy wysłaniem zamówienia a dostarczeniem go do odbiorcy. Z kolei czas realizacji obejmuje jeszcze cały proces przygotowania zamówienia do wysyłki (liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty lub wpłynięcia zamówienia z opcją pobrania).

Proszę mieć ponadto na uwadze, iż niektóre wózki na zakupy sprowadzane są na zamówienie bezpośrednio od zagranicznych producentów (np. część wózków firmy Andersen) i czas realizacji może w wyjątkowych sytuacjach ulec wydłużeniu.

Realizacja zamówień opłacanych przelewem rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu.